Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá 8 - 20 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Doprava, platba

Šperky od nás obdržíte v krásném  ručně šitém lněném sáčku.

 

Nad 999,- Kč  DOPRAVA ZDARMA 

Objednané zboží je odesíláno do 24 hodin.

Doprava:

  Česká pošta : 69,- Kč

                                        Dobírka : 39,- Kč

                                        Platba předem na účet   107-3537170257/0100  : zdarma

                                        Platební karta : zdarma

                                        Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky.

 

  Balík na poštu, Česká pošta : 69,- Kč

                                         Dobírka : 39,- Kč

                                        Platba předem na účet   107-3537170257/0100  : zdarma

                                        Platební karta : zdarma

                                        Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky.

   Zásilkovna CZ: 69,- Kč

                                        Dobírka : 39,- Kč

                                        Platba předem na účet   107-3537170257/0100  : zdarma

                                        Platební karta : zdarma

                                        Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky.

 

Doprava a platba na Slovensko:

platba předem na účet: 

BANCZ3201000001073537170257

BIC / SWIFT kódKOMBCZPPXXX

POZOR: nezasíláme na dobírku

Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky.

Cena dopravy na Zásilkovnu SK : 149,- Kč


Převzetí zboží: 

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!
Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

 

Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je  následující:

  • v případě dopravy Českou poštou:
    Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. 

  • v případě dopravy službou ZÁSILKOVNA:
    Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
  • Ve všech případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.