- Úvod
- Doprava, platba
DOPRAVA ZDARMA na výdejní místo Zásilkovny při nákupu nad 700,- Kč.
Objednané zboží je odesíláno do 24 hodin.
Doprava:
Zásilkovna výdejní místo CZ
do 700,- Kč : 39,- Kč
nad 700,- Kč: zdarma
Dobírka : 49,- Kč
Platba předem na účet 1991885018/3030 : zdarma
Platební karta : zdarma Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky.
Zásilkovna na adresu CZ 59,- Kč
Dobírka : 49,- Kč
Platba předem na účet 1991885018/3030 : zdarma
Platební karta : zdarma
Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky.
Česká pošta : 89,-Kč
Dobírka : 49,- Kč
Platba předem na účet 1991885018/3030 : zdarma
Platební karta : zdarma Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky.
Převzetí zboží:
Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!
Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je následující:
v případě dopravy Českou poštou:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.- v případě dopravy službou ZÁSILKOVNA:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. - Ve všech případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.